torsdag 2 augusti 2012

Bättre sent än aldrig

Ja då har jag fixat försäkringar på både Myra och Akita.
Jag har försökt fixt innan hos både folksam och dina försäkringar men båda har strulat med autogirot så det har bara blivit pannkaka av allt.
Men nu hände det ju Akita något och vi fick åka akut till veterinären.
Så tanken slog mig att jag måste fixa försäkring på dom, så nu är det inskickat, bara vänta på att man får hem 2 stycken brev så man kan fylla i autogirot.

Jag valde Agria som försäkrings bolag då jag vet många som är väldigt nöjda med deras service, men jag hoppas ju såklart att man inte ska behöva åka så ofta till veterinären, men det är ju bra att ha en försäkring i fall olyckan skulle vara framme.


Fick räkningen igår från Östersunds djursjukhus och priset för det besöket stannade på ca 2700:- så i just detta fallet hade inte en försäkring hjälp så jätte mycket.

Men nog om det för nu blir det lite tv sen sova.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar