söndag 5 augusti 2012

Det gick iaf bra :-)

Igår när vi (jag,syster,mamma,kusin och moster) va ute och gick långpromenad så cyklade min syster först med myra sen pixi, efter det skulle hon cykla med akita..
Det gick jätte bra tills akita fick för sig att springa framför cykeln.
Så hon blev på körd och fastnade med höger bakben i fram fälgen.
Akita skrek rakt ut och min syster höll på att stå på huvudet då det tog tvärstopp.
Jag såg pengarna bara flög iväg men det gick ju bra hon hade bara sträckt sig. Efter att moster kollat igenom hela henne så tog de ett par minuter.
Sen sprang akita som om inget har hänt.

Min syster blev väldigt rädd och det kan jag förstå.
Sen vet hon vilket humör jag har när jag blir rädd...

Men inget va min systers fel det ska gudarna vet!

Syster fick ett jack i benet så de va väl hon som skadade sig mest.

..................................
Idag har vi tagit det mest lugnt och nu blir de kolla lite os sen sova.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar