onsdag 18 juli 2012

Internetbanken har fått spunk

Ja när man skulle in på internetbanken och betala lite räkningar och saker jag vunnit på tradera så har dosan till banken fått spunk och vägrar fungera, men jag får ta och fixa det imorgon.

Lyckades iaf att betala min nya telefon och fodralet jag ska ha till den, min touch mobil sjunger på sista versen så nu bojkottar jag touch och kör på en enkel variant, det blir en Nokia C2-01 den här gången som har minimalt med funktioner, jag e nöjd bara jag kan smsa och ringa på den, så vill man ju att den ska hålla ett tag så köpte till ett flipflop fodral för 49:- till den från www.24.se..


När jag kollade runt lite på www.24.se så hittade jag en innetoffel för endast 99:- så jag chansade och köpte mig ett par i storlek44 får se när dom kommer om dom passar annars kanske man kan sälja dom till någon annan :)
Märket på dom är: Sörensen...
Nu blir det att dra på en film och se om man kan försöka sova lite, ska fixa upp lite bilder på sånt jag har ritat nu dom senaste dagarna såfort jag hittat laddaren till kameran.
Godnatt på er alla där ute.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar