torsdag 19 juli 2012

slut på denna dagen också!

Ja då va även denna dagen slut för ett tag sedan.
Idag har jag varit in på Swedbank då min internetdosa va spärrad av någon anledning som ingen vet, så dom låste upp den men det fungerade fortfarande inte hmm...Så jag fick en ny dosa och då fungerade det, så nu kommer jag åt internetbanken igen *happy face*....

Snart är det bara en vecka kvar tills storsjöyran drar igång och det ska bli trevligt att få träffa alla trevliga nattvandrare igen men framför allt att få träffa alla trevliga, glada ungdomar som kan behöva en vuxen att prata med eller bara få ett litet plåster :)

Kommer ha stegräknaren på mig i år så man ser hur många steg man tar på Östersunds gator o torg, det lär ju vara några tusen. Skriv en kommentar och gissa hur många steg jag kommer att ta på 2 nätter med nattvandring inne i Östersund.

Den som gissar rätt eller närmast får en personlig tavla av mig som jag ritar...

Appropå att rita tänkte att jag kan hiva upp lite bilder på sånt jag ritat även om vissa bilder är väldigt suddiga.
Kladda lite bara
konturer på *flower power*
Färglagt *flower power*
Konturer *viking heart*
Färglagt *viking heart*
Blomma med krussiduller

Med det säger jag godnatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar