lördag 21 juli 2012

Lördagen började bra :)

Ja ikväll blev det att rita lite, blev en blomma fast ingen vanlig blomma, skulla mer kalla den dödskalle-blomma, men den är inte riktigt klar ännu, ska dit lite andra detaljer...
ska tex dit en banderoll där det står vilken sorts blomma det är och lite andra saker :)

Har varit i kontakt med http://gotterian.se/ idag för att se om dom skickat min order men, det va något som va restat så får se om jag får det till veckan vilket jag hoppas för jag e så jädrans sugen på S-märken nu ;)
Lördagen började med en god gärning, en kompis ville att jag skulle komma ut och gå en bit så hon slapp gå ensam med hunden mitt i natten, så tog med mig Akita ut då hon ändå va nödig, Myra tittade bara på mig och visa tydligt att hon ska inte göra mer än att sova, så hon fick vara inne.
Det va tydligen väldigt tacksamt att jag kom ut iaf och det va väl tur det då :)
Klart man ställer upp för sina vänner.

Nej nu ska jag sova, blev sent inatt med men men sånt man får ta.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar