onsdag 18 juli 2012

Nya skor...

Efter att ha kollat runt i olika butiker efter billigare skor som kanske höll 2dagar så gav jag upp och gick till team sportia .
Där fick jag hjälp av en asiatisk kille till utseendet, som va väldigt duktig på det han pratade om .
Testade flera olika par skor men alla va för små, sen hittade han en riktig walking sko, som gick på 1099:- men hade tur att det va 50% på dom så priset va bara 550:- och det är lätt dom skönaste skorna jag testat.
Asics walkingsko med GEL stötdämpning i häl för komfort. Bredare läst för en mer generös passform.

Varumärke

ASICS

Användningsområde

Walking, Damskor, Herrskor

Färger

(9099)Black/Onyx/Charcoal

Ordinarie pris

1099:-
Så nu blir det att gå in dom här skorna så jag inte riskerar att få skavsår när jag ska Nattvandra på Storsjöyran den 27-28juli...

Har även bakat paj idag det blev en jordgubbspaj som va riktigt god om jag själv får säga det :)



1 kommentar: